Razredni bonusi

Razredni bonusi

Učenci so razdeljeni v manjše skupine. Sedijo po skupinah, nekatere dejavnosti delajo skupaj v skupini, pri nekaterih sodelujejo z drugo skupino, nekatere delajo individualno ali pa skupaj s celim oddelkom.

Ves čas se trudijo, da opravijo dogovorjene naloge, upoštevajo dogovorjena pravila, pomagajo drug drugemu, poskrbijo za urejen deloven prostor, sodelujejo z drugimi pri učenju, se skupaj igrajo, pogovarjajo …

Pa da ne bo pomote, ne sedijo tiho in pri miru. Učiteljeva naloga je, da poskrbi, da se učijo preko igre in gibanja, jim omogoči sodelovalno učenje …

Če so se učenci (skupina) držali dogovorjenega, ob koncu posamezne dejavnosti dobijo točko. Če je skupina ob koncu pouka zbrala vse možne točke za tisti dan, so pridobili razredni bonus. Več skupin zbere vse točke, več razrednih bonusov so učenci tisti dan pridobili.

Bonus narišemo kot piko (črtico) v preglednico. Jaz jo označim kot piko na cvetni list.

Ko zberejo določeno število razrednih bonusov, npr. 25 (lahko določite tudi drugo številko), ima cel oddelek na izbiro, da eno učno uro lahko izkoristijo za igranje družabnih iger, igro na igrišču, sprehod v gozd ...

Pomembno je, da skupine, ki ni uspela pridobiti bonusa, ne grajamo, pač pa jih pohvalimo za trud, povemo, kaj jim je že zelo dobro uspelo in se pogovorimo, kaj bomo prihodnji dan poskušali izboljšati.

Veselimo se vseh drobnih uspehov in jim dajmo ustrezno priznanje in pohvalo.

Vir in navdih:
7 Bucket Filler Activities that will Transform Your Classroom - Just Reed & Play (justreedblog.com)
These 25 Bucket Filler Activities Will Spread Kindness in Your Classroom (weareteachers.com)