Odlična dejavnost po poslušanju
Poslušanje
je zelo pomembna dejavnost. Vsi učitelji si želimo, da bi naši učenci znali
dobro poslušati.
V šoli učenci med drugim poslušajo tudi posneta besedila. Poslušanje posnetka je drugače kot poslušati učitelja, ki pripoveduje ali bere.
Pomembno je, da se pred poslušanjem učenci umirijo in da imajo mizice pospravljene. Drugače koga hitro zamika, da se začne igrati s svinčnikom…
Eden od dobrih načinov, da so učenci med poslušanjem bolj pozorni, je ta, da jim povemo, da bodo po koncu opravili neko nalogo. Učencem vedno povem, kakšna bo ta naloga.
Danes sem moje učence po poslušanju posnetka razdelila v pare. Nato so morali drug drugemu povedati tri stvari, ki so se jih zapomnili iz poslušanega besedila. To so naredila na tak način:
1. Učenec je sošolcu povedal tri stvari, ki si jih je zapomnil, sošolec pa je moral to za njim ponoviti. Torej je moral spet dobro poslušati.
2. Nato je ta, ki je prej poslušal, na vrsti, da pove tri stvari, ki se jih je on zapomnil. In sošolec – poslušalec ga mora dobro poslušati in na koncu za njim ponoviti, kar je slišal.
3. Na koncu sem izbrala dva učenca, ki sta vsem povedala, kaj sta si zapomnila iz poslušanja besedila in kaj sta slišala od sošolca.
Zakaj je ta način dober?
Ker so učenci med samim poslušanjem veliko bolj pozorni.
Pogovor v paru pa je dober način
za ponavljanje in tudi odličen način, kako se lahko učenci učijo drug od
drugega.